Regulamin Programu "Polecam Holi"

I. Na czym polega ten program?

  1. Celem programu jest promowanie świadomości zdrowotnej w zakresie profilaktyki i zwalczania choroby otyłościowej oraz promowanie zdrowego stylu życia poprzez zachęcanie do regularnych badań oraz konsultacji dietetycznych.
  2. Uczestnicy programu mogą uzyskać rabat na usługi Holi lub premię za lojalność i aktywne korzystanie z naszego wsparcia, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
  3. Organizatorem programu jest Klinika Holi sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Hoża 86, lok. 410, 00-682 Warszawa, zarejestrowana pod numerem KRS: 0001089345, NIP: 7011190870, o kapitale zakładowym 5.000 zł.
  4. Udział w programie jest dobrowolny i dostępny dla pacjentów polecających, posiadających konto na stronie www.klinikaholi.pl, korzystających z wybranego pakietu usług oraz nowych pacjentów, którzy przystąpią do programu za pomocą kodu polecającego.
  5. W programie nie mogą uczestniczyć pracownicy ani współpracownicy Holi oraz osoby biorące udział w innych programach o podobnym charakterze (ambasadorskim lub afiliacyjnym).

II. Jakie korzyści wynikają z udziału w programie?

  1. Nowi pacjenci:
    • Mogą skorzystać z 99% zniżki na pierwszy miesiąc programu Holi.
    • Zniżka jest jednokrotna, dostępna tylko dla nowych pacjentów i nie łączy się z innymi promocjami czy rabatami.
  2. Osoby polecające:Otrzymują premię pieniężną w wysokości 100 zł za każdego nowego pacjenta, który spełni łącznie następujące warunki:
    • a. Nie korzystał wcześniej z usług Holi lub Holi Health sp. z o.o.,
    • b. Zamówi pakiet usług Holi,
    • c. Wprowadzi kod polecającego podczas składania zamówienia,
    • d. Opłaci zamówiony pakiet na co najmniej 1 miesiąc.
  1. Premia jest rozliczana w pierwszej kolejności w formie rabatu na usługi Holi i wypłacana do końca miesiąca następującego po spełnieniu warunków.
  2. Jeśli wartość premii przekracza wartość opłaconych wcześniej usług, różnicę rozliczymy w formie vouchera lub wypłacimy w gotówce, zgodnie z wyborem osoby polecającej. Rozliczenie może wymagać dodatkowych danych (np. numer rachunku bankowego, dane podatkowe). Premia może być pomniejszona o należne podatki.

III. Jak działają zaproszenia?

  1. Program poleceń rozpoczyna się 6 grudnia 2024 roku. Od tego dnia można zapraszać nowe osoby do korzystania z usług Holi za pomocą indywidualnych kodów.
  2. Osoba zaproszona powinna wpisać kod podczas zamawiania pakietu usług Holi, co jest warunkiem naliczenia rabatu i premii.
  3. Udział w programie poprzez użycie lub przekazanie kodu jest równoznaczny z akceptacją regulaminu. Rezygnacja z udziału możliwa jest w dowolnym momencie poprzez zaprzestanie udostępniania kodu.

IV. Jak dbamy o rzetelną komunikację dotyczącą programu?

  1. Program ma na celu wsparcie pacjentów w profilaktyce i leczeniu choroby otyłościowej. Nie gwarantujemy sukcesów terapii ani konkretnych rezultatów.
  2. Promując program, należy unikać publicznego oferowania dodatkowych korzyści za użycie kodu. Naruszenie tych zasad może skutkować wykluczeniem z programu lub żądaniem zwrotu przyznanych rabatów i premii.

V. Jak przetwarzamy dane osobowe?

  1. Klinika Holi sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych uczestników programu, przetwarzanych w celu realizacji programu. Szczegóły w Polityce Prywatności.
  2. Osoby polecające nie powinny przekazywać danych zaproszonych osób ani ich stanu zdrowia. Weryfikacja skuteczności poleceń odbywa się bez ujawniania danych osobowych zaproszonych osób.

VI. Co jeszcze musisz wiedzieć?

  1. Premie są przyznawane wyłącznie na podstawie aktywności zgodnie z regulaminem. Program nie zawiera elementów losowych ani konkursowych.
  2. Uczestnicy powinni podawać prawidłowe dane kontaktowe i je aktualizować. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za trudności w kontakcie spowodowane błędnymi danymi.
  3. W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się Regulamin Holi Health oraz przepisy prawa polskiego.
  4. Reklamacje dotyczące programu można zgłaszać na adres kontakt@klinikaholi.pl lub pisemnie na adres siedziby spółki. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia lub zmiany warunków programu z ważnych przyczyn. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.

Kontakt i szczegóły:
E-mail: kontakt@klinikaholi.pl
Strona: www.klinikaholi.pl

Razem zadbajmy o Twoje zdrowie.

Dołącz do programu, a my pomożemy Ci zgubić 15% wagi w przeciągu 6 miesięcy pod stałą kontrolą dietetyka i lekarza.

Rozpocznij leczenie